Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Plecak , ale jaki ? Plecak , ale jaki ?

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Wedkarstwo - Forum Wędkarskie - sprzet, ryby, wedkowanie Strona Główna -> Akcesoria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
puzdro
Wędkarz Polski

PostWysłany: 2008-12-21, 8:22:41    Temat postu: Plecak , ale jaki ? Odpowiedz z cytatem

Jestem początkującym wędkarzem , chcę zacząć łowić na Wiśle , na przepływankę , muszę więc zabierać ze sobą trochę sprzętu , proszę więc o radę , jaki plecak powinienem kupić , czy taki Plecak Assault 3-Day ST6235 litrowy będzie odpowiedni , czy lepiej wybrać coś większego ?

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gargamel
Wędkarz Polski

PostWysłany: 2008-12-28, 12:26:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wybór plecaka, to wcale nie jest taka prosta sprawa. Bo na przykład na dłuższe wypady całodniowe warto zabrać termos, jakieś żarcie, komplet przeciwdeszczowy, trochę więcej żarełka dla rybek... wszystko zależy co masz zamiar zabierać nad wodę.Jest jeszcze kwestia, czy będziesz wędki na łowisko woził w pokrowcu. Jeśli jeździsz samochodem to nie ma problemu, ale jeśli dojeżdżasz na łowisko rowerem lub motorowerem, wszystkie bagaże musisz zawiesić na plecach. Wtedy, gdy masz plecak, i pokrowiec jest to delikatnie mówiąc niewygodne. Ja w takich sytuacjach wolę torbę na ramię od plecaka. Wtedy na jednym ramieniu zawieszam sobie pokrowiec wędkami a na drugim torbę.
Sam widzisz, że jednoznaczna odpowiedź jest po prostu niemożliwa. Wszystko zależy od Twoich upodobań i sposobu w jaki będziesz się przemieszczał na łowisko.

kudłaty
Wędkarz Polski

PostWysłany: 2008-12-30, 11:05:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym ci polecił torbę z wbudowanym siedzeniem, bedziesz miał jedną rzecz mniej do noszenia.